Mitu sponsorit on teatanud, et on otsustanud Venemaa tennisisti Maria Šarapovaga koostöö peatada, vahendab Reuters.
Sponsorlepingu peatamisest on teatanud nii Nike, Šveitsi kellatootja TAG Heuer kui ka Porsche.
TAG Heueri sponsorleping Šarapovaga lõppes eelmise aasta lõpus ning nüüd on ettevõte teatanud, et pole huvitatud tennisistiga lepingu uuendamisest. Nike’i ning Porsche’ esindajad on teada andnud, et katkestavad praegu suhted Šarapovaga ning ootavad ära otsuse, mis puudutab võistluskeeldu.
Šarapova pikaaegne partner Danone SA teatas, et ettevõte hoiab Šarapova dopingujuhtumi uurimisel ning asjade käigul hoolega silma peal. Avon Products keeldus teemat kommenteerimast.
Loeb & Loeb LLP spordiekspert Brian Socolow lausus, et uudised selle kohta, et sponsorid on otsustanud koostöö Šarapovaga peatada, pole üllatavad. Eriti märkis ta ära Nike’i kohese avalduse pärast dopingujuhtumi avalikuks tulekut ning selgitas, et kiire avalduse põhjus on ilmselt rattur Lance Armstrongi juhtum. Nike oli Armstrongi pikaaegne sponsor.
Socolow uskus, et venelannal võib õnnestuda oma sponsorid tagasi võita. „Ta peab näitama, et tegu oli ausa veaga ja ebaausaid põhjuseid selle aine võtmiseks polnud,“ selgitas ta.
Šarapova andis jaanuaris toimunud Austraalia lahtistel tennisemeistrivõistlustel positiivse dopinguproovi. Ta tarvitas meldooniumit, mis lisati dopinguainete nimekirja alates selle aasta 1. jaanuarist. Šarapova on enda sõnul tarvitanud meldooniumit tervislikel põhjustel juba aastaid ning ta polnud teadlik, et rahvusvaheline antidopinguagentuur meldooniumi keelatud ainete hulka kuuluvaks luges.
Seotud lood
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.